Home / Info / Agenda Tersembunyi Kafir Untuk Menghancurkan Islam

Agenda Tersembunyi Kafir Untuk Menghancurkan Islam

William Ewart Gladstone (1809-1898), bekas PM Britain zaman Queen Victoria pernah mengucapkan”Selagi mereka (umat Islam) berpegang dengan kitab ini, selama itulah mereka bangkit dan kita tidak dapat menundukkan mereka. Oleh itu pisahkan mereka dari Kitab ini”. Ucapan beliau sambil mengangkat Al-Qur’an dalam Parlimen Britain ketika membincangkan penentangan umat Islam terhadap penjajahan.

Theodore Hertzel, pencetus idea penubuhan negara Yahudi (menulis buku Negara Yahudi : 1895), “Misi kalian bukanlah mengeluarkan mereka dari Islam, walaupun yang terakhir ini merupakan keberhasilan yang paling gemilang. Tapi lebih pada usaha bagaimana menjauhkan mereka dari Islam. Jadikanlah mereka sebagai orang Islam yang tidak kenal agamanya sendiri, orang Islam yang gemar berfoya-foya, suka dengan kemaksiatan, hidup semata-mata untuk cari harta dan kekuasaan. Jika umat Islam sudah menjadi seperti ini, maka misi kalian sudah berhasil. Laksanakan dan tunaikan misi kalian ini dengan penuh kesedaran” – Ucapan beliau di Persidangan Yahudi di Basel, Switzerland : 1897.

Arnold Toynbee menulis dalam bukunya, Islam, Barat dan Masa Depan: “Sesungguhnya kesatuan Islam sedang tidur. Tetapi kita mesti meletakkan di bawah perhatian kita bahawa, orang yang tidur boleh jadi akan bangkit.”

Samuel Zweimer, Ketua Organisasi Kristian dalam satu ucapannya di hadapan para orientalis di sebuah konvensyen, “Sesungguhnya peranan Kristianisasi yang menyebabkan negara-negara Krsitian mengutus kamu untuk melaksanakannya di negara-negara Muhammad (negara umat Islam) bukanlah untuk memasukkan orang Islam ke dalam agama Krsitian. Sesungguhnya ini adalah kemuliaan yang mereka tidak berhak untuknya. Sesungguhnya peranan kamu ialah mengeluarkan orang Islam daripada agama Islam supaya ia menjadi satu makhluk yang tiada hubungan yang mengikatnya dengan akhlak yang menjadi pegangan semua ummah dalam kehidupannya. Dengan aktiviti kamu akan jalani, maka kamu telah membentuk tinjauan pra penjajahan di dalam kerajaan-kerajaan Islam. Kamu mesti membekalkan dan mempengaruhi ramai orang bijak pandai dalam kerajaan–kerajaan Islam bagi menjayakan perjalanan di atas jalan yang telah kamu asaskan, iaitu jalan mengeluarkan orang Islam daripada agama Islam. Sesungguhnya kami mahu kamu mempersiapkan satu generasi yang selari dengan apa yang dikehendaki oleh penjajahan iaitu generasi yang tidak mengambil berat terhadap perkara-perkara yang besar, suka bersantai dan malas serta berusaha untuk mencapai kepuasan syahwat dengan apa cara pun. Apabila mereka mengumpul wang, maka ianya hanya untuk kehendak hawa nafsunya dan ianya menjadi matlamatnya dalam kehidupan. Mereka memperelokkan setiap benda demi memuaskan nafsunya. Wahai para penyebar Kristian, apabila kamu lakukan perkara demikian, maka sesungguhnya peranan kamu itu telah sempurna dengan sebaik-baik cara.”

Fidel Castro, pemimpin sosialis Cuba mengutarakan sebuah nasihat kepada ahli-ahli diplomatik Israel dengan meluangkan masanya selama 2 jam sebagaimana yang terdapat dalam akhbar Grama, Cuba. Di dalam majalah utama Cuba, Castro berkata kepada mereka, “Israel mestilah tidak membiarkan gerakan perjuangan Palestin yang mengambil rupa (dasar) Islam kerana tindakan gerakan-gerakan ini mengambil karakter aqidah dan menjadikannya unggun api semangat yang biasanya ada di dalam masyarakat Islam. Semangat keagamaan Arab ini akan memikat pertubuhan-pertubuhan Islam yang lain yang seterusnya akan menyebabkan mustahil bagi Israel untuk menjaga kepentingannya. Israel juga mesti berusaha untuk menjadikan setiap Negara Arab di sekitarnya sebagai negara yang berpaksikan dasar sosialis. Sesungguhnya pusingan terakhir bagi mana-mana gerakan penentangan Arab yang mempunyai ciri-ciri sosialis ialah kewujudan bersama Arab yang aman bersama negara sosialis Israel.”

Callaghan, bekas PM Britain menggambarkan ketakutannya terhadap agama Islam yang berkembang pesat di Britain di mana radio Britain telah mengadakan wawancara pada tahun sebelumnya bersama bekas PM Britain tersebut.

Juru hebah bertanya beliau tentang topik-topik penting yang akan dibincangkan di konvensyen empat penjuru Guidelope. Jawabnya, “Di antara topik-topik tersebut adalah tentang Iran”.

Sambil menyambung katanya kepada juru hebah tersebut, “Persoalan Iran mempunyai akar umbi yang dalam. Akar umbi itu yang menyebabkan kita membuat kajian tentang keadaan Turki, Pakistan dan Timur Tengah.”

Lalu juru hebah meminta beliau menambahkan penjelasannya. Jawabnya secara ringkas, “ Boleh jadi payah untuk kamu memahami apa yang berlegar di kawasan-kawasan ini. Tetapi sebagai seorang pengamal Kristian yang patuh, maka saya katakan kepada kamu, sesungguhnya di sana terdapat agama yang memusuhi kita di sini yang dirasakan dan diketahui benar-benar oleh penganut Krsitian tulen. Inilah apa yang akan kami bincangkan dalam konvensyen tersebut”.

Jewish Cronical, majalah Yahudi Britain mengingatkan tentang kebangkitan pemuda-pemuda Islam, lebih-lebih lagi di universiti-universiti Arab dan Islam. Katanya dalam rencana bertajuk Jihad Pada Jalan Islam, “Pakar-pakar strategi politik Barat akan memperakui kekurangan analisis politik mereka jika mereka membiarkan seruan-seruan yang semakin meningkat yang dihadapi oleh akademi-akademi dan universiti-universiti tempatan di dalam dunia Islam, seperti dibuat semakan terhadap manfaat beragama dan kembali kepada pengajaran Islam yang asas.”

Lawrence Brown berkata, “Pemimpin-pemimpin kita menakut-nakutkan kita dengan pelbagai bangsa. Tetapi selepas eksperimen, kita tidak dapati rasionalnya terhadap ketakutan-ketakutan tersebut. Mereka menakut-nakutkan kita dengan bahaya Yahudi, Jepun dan Bolshevik, tetapi ternyata kepada kita bahawa Yahudi adalah kawan-kawan kita, Komunis Bolshevik adalah konfiderasi kita, begitu juga dengan Jepun, terdapat Negara-negara besar demokrasi yang menguruskan penentangannya. Tetapi kami dapati bahawa bahaya sebenar terhadap kita terdapat dalam Islam, dalam kekuatannya untuk berkembang serta menguasai dan dalam ketahanannya yang menggerunkan.”

Morro Byger menulis dalam bukunya Dunia Arab Masa Kini menyatakan, “Sesungguhnya ketakutan kita terhadap umat Arab dan perhatian kita terhadap mereka bukanlah lahir daripada kewujudan petrol yang banyak. Tetapi kerana sebab Islam. Wajiblah memerangi Islam bagi menghalang kesatuan Arab yang soleh yang boleh membawa kepada kekuatan mereka, kerana kekuatan Arab akan sentiasa beriringan dengan kekuatan Islam, kemuliaannya dan perkembangannya.”

Pemimpin Tertinggi Freemason, “Kita hendaklah menguasai golongan wanita. Apabila kita berjaya menguasai mereka, maka kita sogokkan mereka dengan perkara-perkara yang haram. Kita juga hendaklah memisahkan pasukan tentera mereka daripada agama.”

Pemimpin Tertinggi Imprealis, “Arak dan nyanyian merupakan dua unsur yang mampu menghancurkan ummat Muhammad dengan berkesan berbanding 1000 laras meriam, maka untuk itu tenggelamkanlah mereka ke dalam kancah maksiat dan materialistik.”

Karl Marx, pengasas ideologi komunis ketika ditanya tentang pengganti kepada akidah ketuhanan, beliau menjawab, “Penggantinya ialah teater (panggung drama dan filem), maka palingkan mereka yang sibuk dengan amalan kerohanian ke arah pementasan drama.”

Miyen, seorang pemimpin di Burma membuat kenyataan, “Jangan biarkan orang-orang Islam bebas bergerak kerana mereka akan membangunkan kembali kerajaan Arab (kerajaan Islam).”

10 Rancangan Kuffar Untuk Menghancurkan Islam

  1. Lenyapkan sistem pemerintahan Islam.
  2. Menghapuskan Al-Qur’an.
  3. Hancurkan akhlak Muslim, fikiran, hubungan mereka dengan Allah dan bebaskan mereka mengikut hawa nafsu.
  4. Lenyapkan kesatuan kaum Muslimin.
  5. Ragukan kaum Muslimin terhadap agamanya.
  6. Lemahkan bangsa Arab.
  7. Dirikan negara diktator di dunia Islam.
  8. Pisahkan kaum Muslimin dari menguasai perindustrian dan biarkan mereka hancur dengan barangan Barat.
  9. Singkirkan tokoh-tokoh Islam dan tamatkan Gerakannya.
  10. Rosakkan wanita dan kembangkan pergaulan bebas.

About Mat Selipar

Saya merupakan seorang insan biasa tetapi ingin menjadi luar biasa. Saya suka berkongsi cerita dengan anda semua... :). Untuk sebarang pertanyaan,permintaan atau komen bolehlah emelkan kepada saya di [email protected]

28 comments

  1. Waspadai para kafirun…

  2. emm….cm sial je…

  3. BERHATI2 LAH UMAT ISLAM SEMUA..

  4. Siti Rohana Slamat

    Kafir ada lah musuh Islam hingga ke akhir zaman..

  5. Raja Zaharina

    ALLAH SWT telah berikan kita AKALl utk menilai….Sesungguhnya, kita semakin ALPA..mereka kian rancak memperdayakan kita…..

  6. Mohd Yusup AHamid

    Tepuk dada tanya iman….adakah sekarang kita mengamalkan apa yg agama perintah? Kita terlalu byk menyalahkan org tapi kita tak mahu bermuhasabah diri sendiri

  7. Jgn biarkan orng kafir mnguasai diri kite sbgai orng islam,,,, kite smo brsatu sbgai orng melayu islam…..

  8. Biar mcmana pun dsekatkan,kebenaran Islam itu akan pasti timbul jua sbb ini janji ALLAH SWT!! ALLAH x tgugat jika kafir n barat buat sgala kmungkaran,cuma Allah nak tau n lihat brape rmai hambaNYA yg bjihad n mmperjuangkan kbenaranNYA!! ALLAHU AKBAR!!!!

  9. Muhammad Nor Syazwan

    ni la kjadian akher zaman dn tnde2 peperangan islam dngn orang kafir..

  10. Islam itu adalah sepadan dengan fitrah kejadian manusia… balik ke asal pasti tiada yang dapat menyekat perkembangan Islam…

  11. base Yahudi Murtad jahil 2k..

  12. Muhamad Riduan

    LAKNATULLAH KAFIR….

  13. Kafir laknatullah,,,,sentiasa ingin menghancurkan Islam,,,

  14. Kafir n..ibarat iblis…mnghasut..mnghapus…e2 ar kjnye…

  15. fuck bener ni kafir……….

  16. Ahmad Wahyudi

    ''melayu islam saja? ''
    seluruh ummah lah! :)

  17. Amnya 2k sluruh hamba ALLAH SWT kite brsatu prjuangkan ISLAM xkira warna kulit,bb sebagai islam kite smua brsaudara>>>>>>

  18. Wan Noorhanim Wan Mohamad

    mrk yg kafirun… mempunyai psikologi strategy yg rapi.. kita? renung2xkanlah.. jawapannya hanya.. kembali pd Al Quran dan As Sunnah.. maka tiada satu pun yg dpt mengalahkan umat islam..

  19. sesungguhnya org mukmin adalah bersaudara….. bersamalah kita menegakkan agama allah.

  20. mari jihad ke jalan Allah..perangi org2 kafir yg mmbnci islam, you can kill muslim but you can't kill islam..

  21. Allah Huakbar 3 x…dh termaktub dalam Al-Quran,mereka akan bersama Yahudi akan bersekongkol sampai akhir zaman untuk menghancurkan Islam.. Cuma orang2 Islam buat-buat x tahu dan bertelagah sesama sendiri…

  22. Mohd Yusop AHamid sy stuju dgn awak…kita lihat sndri islam kat malaysia ni tak pyah nak tngok kat luar negara…dlm Al-Quran tidak mngajar orng islam mmbenci agama lain tpi kat malaysia smua tu brlaku sbnya pemimpin dan ulamak2 ikut nfsu politiknya bukan ikut ajaran islam..

  23. bodoh betul mmg syaitan yg mengesuai diri umat yg sesat ni gila.

  24. kuat kn iman d dada..jgnlh smpi sebut kata2 yg berbaur lucah kt sini..itukn dah dosa nama nya.ni smpi sebut @f..k ni kn dah teruk bahasa tu..klu iman d dada kuat xda sepa yg boleh menghancurkn agama yg kita anuti..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge