Home / Info / Gambar Orang Makan Orang

Gambar Orang Makan Orang

Roti Manusia (6)

Pelik tapi benar, dengan idea pelik seorang lelaki ini beliau telah berjaya membuka sebuah kedai roti yang unik. Kenapa unik? Sebab roti yang dijual adalah berbentuk organ manusia. Tengok gambar kat atas ni, dah macam pakar forensik pulak mamat ni kan? Padahal itu adalah roti je pun.

Roti Manusia (7)

Sape nak makan kepala manusia? Pilih-pilih…murah je ni.

Roti Manusia (8)

Proses mengukir muka manusia. Ingat senang ke nak buat roti ni? Susah beb…. Kena ukir, solek dan macam-macam lagi.

Roti Manusia (9)

Abang!!! Bagi saya tangan manusia satu. Lapar sangat ni. tak makan lagi dari pagi tadi.Huhuhuhuhu..

Roti Manusia (10)

Muka seorang pembunuh bersiri..Hehehehe….

Roti Manusia (11)

Kaki ni macam sedap je. Berapa harga? Perisa coklat ke perisa strawberi ni?

Roti Manusia (12)

Ayunya muka roti ni. Nak makan pun tak sampai hati.Huhuhuhuhu…

Roti Manusia (13)

Mati dah orang ni. Kesian pulak tengok…Huhuhuhuhu…sedihnya….

Roti Manusia (14)

Semuanya ada disini, pilih-pilih…… Kaki ada, tangan ada, badan ada, kepala pun ada.

Roti Manusia

Makcik ni tengah susun organ-organ manusia pulak dah!!!

Roti Manusia (2)

Yang mana satu hensem?

Roti Manusia (3)

Makcik ni tengah susun badan mangsa pembunuhan kejam.

Roti Manusia (4)

Ni bukan pakar forensik ya… Cuma makcik yang kerja kedai roti ni je. Jangan tertipu pulak ya.

Roti Manusia (5)

Ini dia orang makan orang yang kita cari…Huhuhuhuhuhu…

About Ammar

Nama penuh saya Ammar Yasir Bin Che Hassan. Saya merupakan seorang pelajar Ijazah Pentadbiran Perniagaan di salah sebuah IPTA di Malaysia. Menjadikan penulisan blog sebagai medium untuk menyampaikan maklumat terkini. Mula sebagai sebagai seorang blogger aktif pada Disember 2010 sehingga sekarang.

38 comments

  1. Grenn Sun Mostwanted

    APA LA RASANYA TU,,,,, MACAM LAIN JAK,,,

  2. macam mana nak makan? adus, tak blh kot.terbayang mcm mkn org..

  3. Hana Narahashi

    makan roti organ manusia~~~ euuuuuu~~~ x sanggup den!

  4. ni bkan kreatif…tp inovatif…ngok….

  5. Ahlong Hawkeye

    ni lh yg aku tggu2… hahaha… :D

  6. mcm nyaman ja……hehheheheeeeeeee……

  7. laku ker? takot org nk makan.

  8. Meloya dan menjijikkan tgk saja nak muntah ni pula nak mkn pengsan

  9. x sanggup nak mkn belum mkn dah mak termutah.

  10. trus hilang selera bah bilang..

  11. Lum makn, tgok pun tekak q dah loyehla oiiiiii

  12. Ahlong Hawkeye

    mcm oren.. hahaha.. :P

  13. Ahlong Hawkeye

    laku lahh.. sodapppp.. :D

  14. Ahlong Hawkeye

    perrghhh.. mablosss.. :D

  15. Xde bentuk lain ke nk ukir? Nih organ manusia jgk diukirnya. Dha lha dgn darah-2 tuh. Nk muntah x_x.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Close