Home / Info / Tatu Pada Bebola Mata

Tatu Pada Bebola Mata

 

Sebenarnya tatu yang dimaksudkan ialah lebih kepada mewarnakan bebola mata kepada warna tertentu, cuba lihat beberapa prosedur dibawah, dikatakan untuk menghasilkan tatu ini memerlukan 40 sisipan jarum untuk menyiapkannya !

 

About Mat Selipar

Saya merupakan seorang insan biasa tetapi ingin menjadi luar biasa. Saya suka berkongsi cerita dengan anda semua... :). Untuk sebarang pertanyaan,permintaan atau komen bolehlah emelkan kepada saya di [email protected]

20 comments

  1. Netris Ponoh Petrus

    ini adalah orang yg tidak mensyukuri nikmat Allah. org yg mengubah kejadian Allah sama lah seperti menentang Allah.

  2. astarfirullah..dunia hjg zman cm ni la..mcm2 benda yg xbermoral n xberfaedah dilakukan..syukurlah dgn nikmat yg Allah swt berikan…jgn sesekali mgubah ciptaan-Nya..

  3. Fifie Nur Safwanah

    Name pon kafir…

  4. owg bodoh je yg wt cmni…..bodoh sgt2…tahap kaki…

  5. Pikir dasyat now tadi reka bentuknye tadi. Rupenye kaler biru ngan kuning gitu jee.

  6. bodoh punya keja,,,,

  7. budget cool la tu.. hahaha

  8. tak sakit ker……? seram nengok.

  9. ee….pengotor la diorg ni….dah la kuku pjang…ad taik kuku lak 2…yekkk…gile ke ape diorg ni…bg buta bru tau…..

  10. pemuja syaitan..

  11. jgn korang ekot pulak.

  12. STUPID ~ MUKa Mcm SiaL~.

  13. bangang ni..

  14. muke dh la cm hntu.
    mate pon nk antu gk ke?

  15. astaga… mcm mcm la depa ni.. awat tk cucok ja bijik mata tu mcm kassim selamat.

  16. Tak sakit ke mate
    tu bute baru tau kekuasaan
    allah

  17. Mcm2 dunia akhir zamin skrg ni….bnda yg x pernah trfikir nk bt diorg blh nk bt….

  18. bodoh punyer orang, gilerrrr.

  19. tu larh ,orang bod0q jea bt cm tu ..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Close